Wednesday, June 11, 2008

Ψάχνω, βρήσκω, φτιάχνω

Αυτές τις μέρες είμαι πολύ δημιουργική! Η φίλη μου η Ειρήνη μου ζήτησε να της φτιάξω ένα κολιέ σε τυρκουάζ. Έφτιαξα λοιπόν αυτά τα δυο:
Πήρα από τρία κορδόνια φτιαγμένα από μεταξωτό ύφασμα σε αποχρώσεις του μπλε και τυρκουάζ, τους πέρασα από τρεις μπαλλίτσες που έφτιαξα με τσόχα και έραψα διάφορες χάνδρες και στοιχεία. Έβαλα αστερία, ψαράκι, καρδούλα, ματάκι, ήλιο... Στο ένα από αυτά έραψα και ένα τυρκουάζ λουλούδι που έφτιαξα με τσόχα! Δεν είναι όμως ακόμη ολοκληρωμένα, τις μπαλλίτσες θα τις "κεντήσω", αλλά είχα ξεμείνει από βελόνες, τις έσπασα και τις τρεις την προηγούμενη εβδομάδα.





Πήγα λοιπόν χθες στο αγαπημένο μου κατάστημα, το kangaroo και πήρα καινούργιες βελόνες για felting. Πήρα και φούξια βαμβακερό νήμα (και μερικές τσόχες για μελλοντικά έργα)
για να φτιάξω αυτό το τσαντάκι που μου ζήτησε η φίλη μου η Άννα:

Και χαζεύοντας τα νήματα και τα καινούργια πραγματάκια που έφερε η Σόφη, βρήκα αυτή την καταπληκτική θήκη για βελόνες!



Πολύ χαριτωμένη και πολύ χρηστική. Έχει πολλές θήκες, όπου μπορείτε να βάλετε βελόνες, βελονάκια και ψαλίδια. Κρίμα που δεν μπορώ να πλέκω με ίσιες βελόνες, αλλά το βρήσκω και πολύ ωραία ιδέα για δώρο! Και μιας και μιλάμε για βελόνες, βρήκα στο Etsy, στο μαγαζί των loveoneworldzero αυτές τις υπέροχες βελόνες μπαμπού ζωγραφισμένες στο χέρι! Δεν είναι υπέροχες; δεν μπορώ να φανταστώ πιο γλυκό δώρο για μια πλέκτρια!


To Σαββατοκύριακο ξεκίνησα και αυτό το φουλάρι, που θέλω να χαρίσω σε μια κυρία που εκτιμώ πολύ. Γύρω-γύρω κόλλησα τσόχα με την τεχνική του wet-felting και στις δυο άκρες με την ίδια τεχνική έφτιαξα ένα μπουκέτο με λουλούδια. Στα μικρά λουλουδάκια έχω ράψει από μια χανδρούλα σε ασορτί χρώματα και στα μεγάλα τα λουλούδια κεντάω το περίγραμμα με χάνδρες.

Ελπίζω να της αρέσει.

6 comments:

  1. Βρισκω πως ολα ειναι καταπληκτικα.
    Και μονο που τα φτιαχνεις με τα χερακια σου φτανει...

    Χρυσοχερα ε χρυσοχερα!!!Μπραβο σου Eve.
    Kisses fron Ionian sea.zwjxfo

    ReplyDelete
  2. Καλα λεω εγω πως κατι ετοιμαζεις;!
    Μια τρελα ειναι ολα...αν δεν αρεσει της κυριας το φουλαρι εδω ειμαι εγω χα! χα!
    Εχω πολυ καιρο να περασω απο το αγαπημενο πολλων καταστημα της Σοφιας και φανταζομαι θα ειναι γεματο νεα πραγματα.
    Ασε που δεν μπαινω ακομα στο site της.
    Αντε τωρα που περασα απο δω και τα ειδα να πιασω εγω το απλο πουλοβερακι μου.
    Πλακα κανουμε;;;;;;;
    Πολλες καλημερες, πολλα φιλια και καλες και δημιουργικές απουσιες.
    Αμα ειναι απουσιαζοντας να μας δειχνεις μετα τετοια ωραια πραγματα ενταξει βρε χαλαλι σου.

    ReplyDelete
  3. Καλημέρα!
    Τα τελευταία σου έργα είναι εκπληκτικά!!! Έμεινα άφωνη τόσο με το κολλιέ, όσο και με το φουλάρι.
    Μου άρεσαν πολύ τα χρώματα του κολιέ. Μυρίζει θάλασσα και καλοκαιρινή αύρα. Πολύ πολύ ωραίο.
    Το φουλάρι είναι πολύ ξεχωριστό. Έχω δει ένα αντίστοιχο σε αποχρώσεις του λαδί στη σελίδα σου στο etsy, αλλά αυτό είναι άπιαστο. Μ'αρέσει πολύ ο τρόπος που συνδιάζεις τα διάφορα υλικά.
    Το τσαντάκι το έχω δει καιρό τώρα σε διάφορες σελίδες. Πολύ ωραίο.
    Καλή επιτυχία!
    Ανυπομονώ να το δω έτοιμο.

    ReplyDelete
  4. @faraona:σ'ευχαριστώ Νατάσσα μου!
    φιλιά πολλά

    ReplyDelete
  5. @πουαντερί:χαχα να΄σαι καλά γλυκιά μου! έχω και άλλα μισοτελειωμένα και άλλα που θέλω να αρχίσω! Το κουσούρι του τοξότη, με το που ξεκινάμε κάτι, ανυπομονούμε ήδη για το επόμενο! Πρέπει να το δουλέψω αυτό! Λοιπόν δεσμεύομαι ότι το επόμενο πενθήμερο θα ολοκληρώσω τα ημιτελή και θα βάλω μια σειρά ;-)
    Η Σόφη όπως πάντα έχει φέρει καταπληκτικά πράγματα!!! κάθε φορά που πάω στο μαγαζί της κάνω μεγάλη προσπάθεια να είμαι εγκρατής στις αγορές μου!!!

    ReplyDelete
  6. @twinkle:καλή μου νεραϊδούλα σ'ευχαριστώ!:-) το λαδί φουλάρι ήταν η πρώτη μου απόπειρα να δουλέψ πάνω στο μετάξι, τώρα βρήκα άλλο κόλπο, φτιάχνω πρώτα τσοχίτσες (prefelts) στα χρώματα που θέλω να χρησιμοποιήσω, κόβω τα λουλουδάκια με πατρονάκια που έχω φτιάξει και μετά τα δουλεύω με το σαπουνόνερο πάνω στο μετάξι και νομίζω ότι το αποτέλεσμα είναι πιο καλό
    φιλιά

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...